Toiminta 2021

Yleistä

Kokoonnumme kuukauden toisena tiistaina klo 12.00 pääsääntöisesti Kurikan Kärrymiehessä (Tuiskulan Kyläseuran talo, osoite Tuiskulansuora 31).

Keväällä ja syksyllä pyritään ulkoilemaan ja silloin olemme muualla kuin Kärrymiehessä.

Tiedotamme siitä täällä kotisivuilla. Myös muita poikkeuksia tulee, mutta niistäkin tietoa myöhemmin.

Koronatietoa

Älä tule flunssaisena kokoontumisiin. Kärrymiehessä istumme turvavälit huomioiden.

Yhdistyksellä on käsidesi, jota voi vapaasti käyttää.

Sääntömääräinen Syyskokous 12.10.

Etelä-Pohjanmaan Parkinson-yhdistys ry:n sääntömääräinen SYYSKOKOUS pidetään tiistaina 12.10.2021 Lapuan Hopearinteessä, Sairaalantie 5, Lapua. Kokouksessa käsitellään viralliset sääntöjen mukaiset syyskokoukselle määrätyt asiat. Bussikuljetus Kauhajoki - Kurikka - Seinäjoki Matkakeskus - Lapua. Paluu samaa reittiä. Ilmoitelkaa tulostanne bussikyytiä varten viimeistään 11.10. Jussi-Pekka Jyllilälle puh. 050-328 8676 tai juspe.jyllila@gmail.com. Maskisuositus. Tervetuloa!

Jäsentapaaminen ja apuväline-esittely ti 14.9.

Etelä-Pohjanmaan Parkinson-yhdistys ry:n jäsentapaaminen pidetään tiistaina 14.9.2021 klo 12.00 Kärrymiehessä, Tuiskulansuora 31, Kurikka. Mukana apuväline-esittelijä. Arpajaiset. Maskisuositus. Lämpimästi tervetuloa!

Keilataan

Kauhajoella (Urheilutie 3) syyskaudella 2021 seuraavasti:

12.8., 16.9., 14.10, 11.11.. klo 15 - 16.

- Varattu 3 rataa. Tervetuloa!

- Soita Pentille 0400 777001

Kurikassa (Laurintie 2) syyskaudella 2021 seuraavasti:

26.8., 30.9., 28.10., 25.11. ja 23.12. klo15-16.

- Soita Martille 040 7716451

- Tervetuloa!

Käytetään maskia suositusten mukaan!

Yhteislauluilta ti 3.8. klo 18.00

Yhteislauluilta tiistaina 3.8. klo 18.00 alkaen Kurikan Museonmäen kesäteatterissa (Museotie 19). Arpajaiset. Museo auki. Yhteistyössä Etelä-Pohjanmaan Parkinson-yhdistys ry, Kurikan museo sekä Kurikan Pelimannit. Lämpimästi tervetuloa!

-------

Jäsentapaaminen poikkeuksellisesti ti 18.5.

Etelä-Pohjanmaan Parkinson-yhdistys ry:n jäsentapaaminen pidetään poikkeuksellisesti tiistaina 18.5.2021 klo 12.00 Kärrymiehessä, Tuiskulansuora 31, Kurikka. Mukana myös Biopankin esittely. Pidetään arpajaiset. Maskisuositus. Tervetuloa! Tilaisuus järjestetään mikäli koronaan liittyvät kokoontumismääräykset sen sallivat. Perään hallituksen kokous.

Toritapahtuma Seinäjoella ke 21.4. klo 13.00

Etelä-Pohjanmaan Parkinson-yhdistys ry järjestää Parkinson-tietoisuuskuukauden merkeissä TORITAPAHTUMAN Seinäjoen Keskustorilla (Kalevankatu 7, Seinäjoki) keskiviikkona 21.4. alkaen klo 13. Tilaisuuden avaa yhdistyksen puheenjohtaja. Ohjelmassa mm. jumppatuokio, Parkinsonliiton terveiset, asiantuntijan puheenvuoro sekä laulu- ja runoesityksiä. Keilailu on tasapainon ja liikunnan yhteistyötä parhaimmillaan. Siitä loistava esimerkki kolmella radalla tapahtuva tutustuminen keilailuun. Maskisuositus. Tervetuloa!

Sääntömääräinen Kevätkokous 15.4.

Etelä-Pohjanmaan Parkinson-yhdistys ry:n sääntömääräinen KEVÄTKOKOUS pidetään torstaina 15.4.2021 klo 12.00 Kärrymiehessä, Tuiskulansuora 31, Kurikka. Kokouksessa käsitellään viralliset sääntöjen mukaiset kevätkokoukselle määrätyt asiat. Aloitetaan kuukausitapaamisella ja jatketaan hallituksen kokouksella. Maskisuositus. Pidetään arpajaiset. Tervetuloa!

Kesäretki

Yhdistyksen kahden (2) yön kesäretki toteutetaan perinteiseen tapaan heinäkuussa. Retkivaraus on tehty viikolle 28 (12. - 18.7.) Lempäälän luontaiskylpylään. Varaus on tehty kahdelle ryhmälle, mikäli lähtijöitä on enemmän kuin 25 hlöä. Mukaan voi ilmoittautua jo nyt. Lähtijät varmistetaan kesäkuun alussa. Matkan hinta on 250 euroa/hlö. Lisätietoja ja ennakkoilmoittautumiset tekstiviestillä, sähköpostilla, puhelimella ja tapaamisissa Jussi-Pekalle, puh. 050 328 8676 tai Kaarinalle 0400 692 078.

-------

Kevätkokous ja jäsentapaaminen 9.3.

HUOM! Kevätkokous lykkääntyy myöhemmin ilmoitettavaan ajankohtaan. Vallitsevista määräyksistä johtuen myös maaliskuun jäsentapaaminen 9.3. peruuntuu.

Keilataan

Kurikassa (Laurintie 2) 21.1., 11.2., 11.3., 15.4. ja 12.5. klo15-16.

- Soita Martille 040 7716451

Kauhajoella (Urheilutie 3) 28.1., 25.2., 25.3., 29.4., 20.5. klo 15-16.

- Soita Pentille 0400 777001

Käytetään maskia suositusten mukaan!

-------

Jäsentapaamiset 9.2.2021 ja 12.1.2021 Kurikan Kärrymiehessä on valitettavasti peruttu vallitsevien määräysten mukaisesti.